spettan

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av spettan - 16 mars 2010 21:56

                                Så här blev det... nöjda nu?




                       

Av spettan - 16 mars 2010 18:54

Idag blev det ett spontant besök till frissan. Ny frisörska och ny frisyr. Detta på grund av att min ordinarie är ledig på tisdagar. Jag kan inte planera in mina besök flera veckor i förväg, så det händer att jag byter lite nu och då. För det är ett stort urval av friseringar. Tycker att det är kul att byta emmelanåt, så att det inte blir samma lika hela tiden. Nöjd och nyklippt.


Nedanstående test gjorde jag på www.glamour.se, men efter besöket.


Vilken av vårens frisyrer passar dig bäst?

Lived-in frisyren

Frisyren du bär likt ett par älskade jeans med några år på nacken!


”Axellångt eller långt spelar ingen roll, det viktiga är strukturen på håret. Tänk avslappnat, som med slitna jeans och rutig skjorta”, säger Jenny Karlsson på MIKAs Koivisto/Karlsson. Det ska vara klippt i längder, inte spikraka kanter och har du lugg får den gärna vara lite halvlång. Ska du inspireras av en designer – tänk Acne, Cheap Monday och Whyred. Denna frisyr kan bäras upp av alla och passar framförallt er som inte har all världens tid på morgonkvisten - stylas enkelt med lite saltvattenspray och du är redo för dagen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Sök i bloggen

Spettan

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards